Chilldag en filmavond

Overdag in de studententuin zitten, dan samen eten en naar een film kijken

• Wednesday 30 June 2021 13:00 - 23:59
  • Achtertuin van de studententuin (aan S5, Campus Sterre)

Zeus Movie night

Volgende week woensdag 30/06 hebben we met Zeus de achtertuin van de studententuin kunnen reserveren.

De studententuin?!: Dit is de tuin achter de S5 die momenteel is ingericht met 2 tenten en een bar.

We hebben gereserveerd vanaf 13u00 voor de rest van de dag. Overdag is er niets specifiek gepland. We gaan op het moment zelf als deel van de activiteit proberen uitzoeken of we internet kunnen leggen, elektriciteit is sowieso beschikbaar. In de avond is het plan om rond 19u00 te eten en dan om 20u00 naar een film te kijken op groot scherm. Om films te suggereren kan je in ~movies op Mattermost terecht.

Inschrijven is voor iedereen mogelijk maar wel verplicht. Dit kan op ons zelfgeschreven inschrijfsysteem

Eten & drinken

We bieden geen drinken aan, je zorgt dus zelf voor je drank. We gaan wel om 19u00 om afhaaleten gaan om de hongerige buiken te vullen.

Coronamaatregelen

Er gelden nog steeds een aantal strikte regels rond de fysieke activiteit die iedereen verwacht wordt te volgen. De regels zijn niet nieuw: houd 1,5m afstand, draag je mondmasker als je rondloopt, blijf zitten als je eet, kom niet af als je ziek bent, … Deze worden nog extra duidelijk gemaakt op het event zelf.