Spelletjesavond

Kom samen met andere Zeus-mensen gezellig spelletjes spelen!

• Wednesday 13 October 2021 18:00 - 23:30
  • Studententuin - Achtertuin, Campus Sterre, tussen S5 en S8

Heb je een cool gezelschapsspel en zoek je mensen om mee te spelen? Heb je zin om mensen te leren kennen? Of wil je gewoon een gezellige avond spelletjes spelen? Kom zeker naar de Zeus-spelletjesavond!

Aanwezige spelletjes

Zeus heeft zelf een stapel aan spelletjes liggen die gemakkelijk te spelen zijn:

• Junkart
  • Magic Maze
  • Concept
  • Ricochet robots
  • rolit
  • uno
  • time’s up

Ook PRIME zal komen en een stapel alternatieve bordspellen meenemen om te gebruiken. Als je zelf iets hebt dat je wil spelen, mag je dat zeker ook meenemen!

Wanneer, waar, wat?

Dit gaat door in de achtertuin van de Studententuin om 18u00. Deze kan je vinden naast S5, richting S8, het gedeelte dat het verste van S5 ligt.

De plaats is buiten en overdekt. Neem dus zeker warme kleren of een dekentje mee.

Zeus voorziet drinken en snacks die kunnen gekocht worden via Tab. Er zal ook om eten gegaan worden via Haldis.