Hashcode

• Thursday 24 February 2022 18:00 - 23:00
  • Campus Sterre, Gebouw S9, Auditorium A3

Google Hashcode

Net zoals vorige jaren organiseren we dit jaar een hub voor de Google Hashcode. Dit is de jaarlijkse programmeerwedstrijd van Google waar mensen van overal aan de wereld aan deelnemen. Het doel van deze wedstrijd is om in 4u tijd een gegeven probleem in groepen van 2 tot 4 personen op te lossen. De wedstrijd is gericht op studenten en proffesionals.

De online kwalificatieronde vindt plaats op 24 februari om 18:30. Je kan deelnemen met je team in onze hub Ghent University in gebouw S9 op Campus Sterre, lokaal A3. Je zal al vanaf 18:00 je kunnen klaarzetten in de zaal.

De best scorende teams worden uitgenodigd door Google voor de finale op 30 april.

Inschrijven

Je kan je individueel hier registreren op het platform van Google. Dit kan tot ten laatste 23 februari 12:00. Hier kan je dan ook je teams samenstellen.

Benodigdheden

• Je CST! Zonder mag je niet binnen.
  • 1 of meer verdeeldozen per team. Je kan als team rekenen op 1 stopcontact aansluiting voorzien door ons.

Wij zorgen voor drank en snacks.

Begint het al te kriebelen?

Bereid je optimaal voor op de wedstrijd door het voorbeeldprobleem op te lossen, die kan je zien zodra je je hebt geregistreerd. Opgaven van de vorige jaren kan je hier vinden.

Veel success!